Splošni pogoji

SPLOŠNI POGOJI

Vsebina spletnih strani Gastro-tn.si  je last podjetja Gastro točilne naprave d.o.o.(v nadaljevanju Gastro d.o.o.). Z uporabo spletnih strani gastro-tn.si uporabniki sprejemajo objavljene splošne pogoje poslovanja. Gastro d.o.o. in uporabniki s splošnimi pogoji urejajo tudi medsebojne obveznosti pri nakupih v spletni trgovini.

Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z veljavno slovensko zakonodajo.

Gastro d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev na spletnih straneh nabrusi.me kadarkoli in brez predhodnega obvestila. Vse spremembe splošnih pogojev so za uporabnike zavezujoče.

Podatki o izdelkih, pogojih poslovanja, spletne aplikacije in ostale informacije v spletni trgovini so na voljo le v slovenskem jeziku. Dopuščamo možnost napak pri objavljenih opisih ali cenah izdelkov. Za kakršnekoli informacije lahko pokličete na telefon 041 651270 ali pišete na elektronski naslov info@gastro-tn.si. Če vam na vprašanje ne bomo mogli ali znali odgovoriti takoj, vam bomo odgovor posredovali v najkrajšem možnem času.

Na spletni strani www.gastro-tn.si so navedeni glavni podatki o izdelkih in fotografije le-teh.  

Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena, ko prodajalec prejme naročilo, kupec pa prejme povratno elektronsko sporočilo o potrditvi naročila. V primeru nedobavljivosti izdelka prodajalec kupca obvesti v najkrajšem možnem času.

 

1. OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Gastro d.o.o. ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice pri uporabi spletnih strani alm-tim.si  in vanje vključenih vsebin. Gastro d.o.o. si pridržuje pravico kadarkoli spreminjati vsebino spletnih strani brez predhodnega obvestila in ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice teh sprememb.
Gastro d.o.o. si prizadeva predstaviti kar najbolj točne in ažurne informacije, toda morebitnih napak na straneh alm-tim.si glede cen, dobavnih rokov, opisov izdelkov idr. ne izključuje in zanje ne prevzema nobene odškodninske ali druge odgovornosti. Kupec blaga, kupljenega v spletni trgovini Gastro-tn.si, ima pravico do vračila ali reklamacije (glej točko 6.).

 

2. OMEJENA PRAVICA UPORABE

Obiskovalci lahko vsebine spletnih strani alm-tim.si  uporabljajo izključno v osebne in nekomercialne namene. Vsebine so avtorsko zaščitene. Kakršnakoli druga uporaba, kopiranje, objava in distribucija spletnih vsebin ali njihovih posameznih delov je brez dovoljenja Gastro d.o.o. prepovedana.

 

3. REGISTRACIJA UPORABNIKOV

V spletni trgovini gastro-tn.si se lahko prijavite kot registriran uporabnik. Vsebine spletne trgovine so dostopne tudi anonimnim uporabnikom. Registrirani uporabniki v postopku registracije posredujejo zahtevane podatke. Vsak registriran uporabnik dobi svoje uporabniško ime in geslo, ki je tajno. Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo s svojim uporabniškim imenom in z geslom upravljal izključno sam oz. od njega pooblaščena oseba. Vsak uporabnik samostojno odgovarja za vsebine, ki jih vpiše na straneh gastro-tn.si.

 

4. ZAŠČITA ZASEBNOSTI

Podatki, ki jih uporabnik posreduje preko obrazcev na straneh gastro-tn.si ali kako drugače (preko e-maila, telefona idr.), so zaupni in se obravnavajo v skladu z veljavno slovensko zakonodajo. Osebne podatke bo podjetje Gastro d.o.o. varovalo ter preprečevalo njihovo zlorabo. Osebni podatki bodo uporabljeni le za namene, za katere je uporabnik dal svoje soglasje. 
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

 

5. POSTOPEK NAROČILA OZ. NAKUPA

Na spletni strani Gastro-tn.si je možen nakup izdelkov, predstavljenih v spletni trgovini. Te izdelke lahko kupec iz Slovenije posreduje tudi tretji osebi znotraj Slovenije.

Cene so izražene v evrih. Prodajalec pošiljki priloži račun (predračun), ko je pošiljka plačana, pošlje kupcu še račun. Vaša cena izdelka se bo povečala za znesek poštne provizije za prenos kupnine, ki jo zaračunava Pošta Slovenija po njihovem veljavnem ceniku.


Vse izdelke, ki so na zalogi, dostavimo iz našega podjetja v roku 2-8 delovnih dni, šteto od dneva potrditve vašega naročila. Če izdelka ob naročilu ni na zalogi, o roku dostave kupca obvestimo v 2-5 delovnih dneh. Izdelki bodo dostavljeni v skladu z dogovorom. Stroški dostave so različni glede na oddaljenost. Strošek dostave do 100km oddaljenosti je 50 eur, nad 100km oddaljenosti pa 100 eur. Strošek dostave se obračuna k naročilu. Račun za dostavo je obračunan na dodatnem računu.


Stroškov dostave pri vrnitvi ali menjavi izdelkov ne povrnemo.
Izdelke iz naše ponudbe dostavljamo na področju Slovenije, kot v tujino.

Naročilo v spletni trgovini Gastro-tn.si je oddano, ko uporabnik prejme avtomatsko elektronsko obvestilo. To elektronsko obvestilo ni potrdilo, da je izdelek na zalogi ali da se je pričela vršiti odprema. Naročilo bo potrjeno najkasneje v 2 delovnih dneh po oddaji naročila in to z novim e-obvestilom o potrditvi naročila.

 

Prikaz dobavljivosti izdelkov v košarici je informativnega značaja in se lahko v času do obdelave naročila spremeni. V posameznih primerih se lahko zgodi, da vam katerega od naročenih izdelkov ne moremo poslati, ker je že prodan, zato vas prosimo za razumevanje. O tem vas bomo obvestili v čim krajšem roku, pri čemer bomo uporabili vaše kontaktne podatke, ki ste nam jih zaupali ob naročilu. Verjamemo, da boste v naši bogati ponudbi našli podoben izdelek, s katerim boste prav tako zadovoljni.

 

Gastro d.o.o. bo potrjena naročila na alm-tim.si  obravnavalo kot nepreklicna. V primeru napake lahko kupec brez dodatnih stroškov naročilo prekliče v času do prejema elektronskega obvestila, da je naročilo potrjeno. 

Gastro d.o.o. lahko naročilo zavrne, če sumi, da je prišlo do zlorabe spletnih strani gastro-tn.si.
Z izvedbo naročila kupec potrjuje, da je bil seznanjen s splošnimi pogoji in da je bil nanje izrecno opozorjen.

 

Darila

Kupec iz Slovenije,lahko svoje kupljene artikle nameni tretji osebi kot darilo. Oseba, ki jo kupec želi obdariti, mora imeti naslov dostave v Sloveniji. Podjetje Gatro d.o.o.bo poskrbelo za dostavo darila obdarjencu, kupcu pa bo poslan račun.

 

6. VRAČILO BLAGA IN REKLAMACIJE


PREKLIC NAROČILA

Vsak kupec ima pravico do odstopa od pogodbe. V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima potrošnik pravico, da v 14-ih dneh od prevzema izdelka podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Sporočilo je pravočasno in veljavno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposredni strošek vračila izdelka. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v 14 dneh od sporočila o odstopu. Tudi če v roku 14 dni od prejema pošiljke izdelek vrne se to šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Izdelek mora biti nerabljen, nepoškodovan, v nespremenjeni količini, v originalni embalaži in z veljavnim računom. V primeru vračila vas prosimo, da nas o tem predhodno pisno obvestite na e-naslov gastro-tn.si.  Svoj zahtevek za vrnitev izdelka pošljite na naslov: GASTRO d.o.o. Popovičeva ulica 2, 3310. Kupnino vam bomo povrnili najkasneje v 30 dneh prek poštne nakaznice ali na vaš bančni račun, ki ga morate navesti v svojem zahtevku. Za natančnejše informacije o postopku vračila izdelkov pokličite na telefonsko številko 041 651 270.

 

REKLAMACIJE

Kupec sporoči reklamacijo na e-naslov info@gastro-tn.si . Kupec izpolni obrazec za vračilo/reklamacijo, ki ga prejme po e-pošti, in ga izpolnjenega priloži blagu. Prav tako priloži originalni račun. Podjetje Gastro d.o.o. bo v petih delovnih dneh po pisnem sporočilu kupca potrdila prejem reklamacije in mu sporočila, kako bo potekal postopek obravnave reklamacije.

Kupec lahko izdelek reklamira, če izdelek nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, napačne barve, količine ali pa če izdelek kakor koli odstopa od kupčevega naročila.

Kupec lahko izdelek reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za kolikor se je, v času uporabe, izdelku zmanjšala tržna vrednost.

Če se izdelek deformira ga sprejmemo, napišemo reklamacijski zapisnik in ga pošljemo na analizo. Če strokovne osebe ugotovijo napako zaradi nepravilnega vzdrževanja stroške analize plača kupec po veljavnem ceniku, če pa je napaka v blagu, plača stroške analize prodajalec.

Prodajalec ne odgovarja za nastalo škodo, zaradi nepravilnega vzdrževanja.

Kupec lahko izdelek v reklamacijo vrne po pošti. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

V primeru upravičene reklamacije ima kupec možnost izdelek zamenjati za enakega ali podobnega, ga zamenjati za katerega drugega iz ponudbe ali se odločiti, da mu kupnino izplačamo in jo nakažemo na njegov bančni račun.

V primeru neupravičene reklamacije, kupcu vrnemo izdelek in mu zaračunamo stroške vračila. Neprevzeti izdelki in neupravičene reklamacije ne ustavijo obveznosti kupca do plačila terjatev.

 

REKLAMACIJE IZDELKOV, POŠKODOVANIH MED PREVOZOM

Tovrstne reklamacije upoštevamo v roku 15 dni po prevzemu pošiljke. Kasnejših reklamacij žal ne upoštevamo. V primeru, da že ob prevzemu na pošiljki opazite znake poškodb, vas prosimo, da pošiljko zavrnete, od poštnega uslužbenca pa zahtevate sestavo reklamacijskega zapisnika o poškodovani pošiljki. Le tako vam bomo lahko kar najhitreje poslali nov izdelek in upoštevali reklamacijo.

 

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. V primeru težav se lahko kupec s ponudnikom poveže telefonsko na telefon 041 651 270 ali po elektronski pošti info@gastro-tn.si. Ponudnik bo v roku 3 delovnih dneh potrdil, da je prijel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

 

7. CENE

Vse cene so v evrih (EUR) in so vezane na državo Slovenijo.
Pri nakupu veljajo cene in popusti v trenutku oddaje naročila.
Pri vsakem nakupu v spletni trgovini gastro-tn.si je že obračun spletni popust.
Roki veljavnosti morebitnih akcijskih ponudb v spletni trgovini so navedeni v spletni trgovini gastro-tn.si
Navedene cene veljajo le za nakupe v spletni trgovini gastro-tn.si

 

8. NAČINI PLAČILA V SPLETNI TRGOVINI GASTRO-TN.SI

Za kupce v Sloveniji je možen način plačila:

a) plačilo po predračunu (predračun vam pošljemo na elektronski naslov in po prejetju plačila pošljemo naročeno blago z originalnim računom na dogovorjeni naslov plačnika ali obdarovanca).

Do plačila celotne kupnine ostanejo izbrani artikli last Gastro d.o.o.

 

9. PAKIRANJE IN DOSTAVA

Naročene izdelke dostavljamo kupcem na področju Slovenije in kupcem v tujino po dogovoru. Dostava se vrši preko izbranega prevoznega partnerja s strani Gastro d.o.o. ali po dogovoru. Cene so izražene v evrih. Prodajalec pošiljki priloži račun (predračun), ko je pošiljka plačana, pošlje kupcu še račun. 

 

10.  DOBAVNI ROK

Rok dobave blaga iz zaloge je 2-8 delovnih dni.

 

11. NAKUPNA POGODBA

 

Nakupno pogodbo hranimo na sedežu podjetja in jo lahko prejmete na pisno zahtevo. Svojo zahtevo sporočite na naslov: Gastro d.o.o., Naslov s pripisom Nakupna pogodba. Nakupna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.